BA (Hons) Tadbirkorlik va Marketing
Dasturning davomiyligi
Semestrlar soni
Ta’lim darajasi
1 yil uchun O’qish narxi
3 Yil
6 Semestr
Bakalavr
38 348 000 So’m
Dasturning davomiyligi
Semestrlar soni
Ta’lim darajasi
1 yil uchun O’qish narxi
3 Yil
6 Semestr
Bakalavr
38 348 000 So’m
Ushbu dastur kim uchun mo'ljallangan?
BA (Hons) Tadbirkorlik va Marketing o‘quv kursi marketing, biznes boshqaruvi va tadbirkorlik sohasida mustahkam bilim va ko‘nikma xosil qilishni istagan hamda o‘z korxonlari faoliyatini yo‘lga qo‘yib yangi brendlar yaratish yoki mavjud korxonalarda Marketing Menejeri, Brend Menejeri, Marketing Tahlilchisi, Sotuv Menejeri, PR mutaxassislari, Marketing Koordinatori kabi lavozimlarda ishlash istagida bo‘lgan barcha uchun mo‘ljallangan.

Ijobiy muloqot va yaxshi tahliliy ko‘nikmalarga ega bo‘lgan, qolaversa o‘zlarining ijodiy hamda aqliy salohiyatini yuzaga chiqarishga tayyor bo‘lgan nomzodlarni ushbu dasturda ishtirok etishga taklif qilamiz.
Ushbu dastur kim uchun mo'ljallangan?
Kursning o’ziga xos xususiyatlari:

Kursning o’ziga xos xususiyatlari
Talabalarga tadbirkorlik va raqamli innovatsiyalar sohasini o’rganish imkoniyatini beradigan fanlararo dastur
Kasbiy organlar, soha mutaxassislari va bitiruvchilarining kuchli tarmog’i orqali talabalarning ijtimoiy kapitalini rivojlantirish
Raqamli innovatsiyalar, axborot tizimlari va raqamli tadbirkorlik bo’yicha maxsus bilimlarni etkazib berishga e’tibor qaratish
Raqamli tadbirkor bo’lish uchun zarur bo’lgan ko’nikmalarni va malakalarni rivojlantirish
Raqamli biznes korxonalarini ochish va O’zbekistonning raqamli transformatsiya sayohatlarida ishtirok etish imkoniyati
ОТЛИЧИТЕЛЬНЫЙ ОСОБЕННОСТИ КУРСА
МОБИЛЬНАЯ ВЕРСИЯ
Qabul Bo‘yicha Talablar
Nomzodlar quyidagi talablardan kamida bittasini bajarishi kerak:

  • Tegishli xalqaro “Foundation” kursini muvaffaqiyatli yakunlash; yoki
  • Tan olingan oliy ta’lim muassasasida bakalavr bosqichining birinchi kursini muvaffaqiyatli tugatish; yoki
  • GCE A darajasidan ikkitasidan o’tish (har qanday fanda, ona tilidan tashqari), shuningdek C yoki undan yuqori darajadagi uchta GCSE imtihoni, shu jumladan ingliz tili va matematika; yoki
  • Buyuk Britaniyaning oliy ma’lumotli bakalavriatiga (masalan, Xalqaro bakalavr) kirishga ruxsat beruvchi har qanday boshqa malaka.
Nomzodlar ariza topshirgan o’quv yilining 31 oktyabriga qadar 18 yoshda bo’lishlari kerak.
Nomzodlar quyidagilarga ega bo’lishi kerak:

  • O’rta ma’lumotni ingliz tilida olgan va GCSE ingliz tili bo’yicha C yoki undan yuqori ball olgan yoki unga tenglashtirilgan; yoki
  • IELTS 6.0 ball (“Writing” komponenti 5.5 yoki undan yuqori bo’lgan) yoki TEAM tomonidan tan olingan boshqa ingliz tili testi; yoki
  • Kamida 40% akademik ingliz moduli yoki unga tenglashtirilgan Xalqaro “Foundation” kursini muvaffaqiyatli tamomlagan.
Kreditlarni o’tkazish boshqa oliy o’quv yurtlari tomonidan berilgan kreditlarga LSBU mukofoti uchun zarur bo’lgan kreditga o’z hissasini qo’shish imkonini beradi. Nomzodlar individual holatda ko’rib chiqiladi. Kredit o’tkazish bo’yicha har qanday so’rovni ko’rib chiqish faqat rasmiy transkript bilan tasdiqlanadi va erishilgan baholarga va baho berishga urinishlar soniga alohida e’tibor qaratiladi.
Egallanadigan Ko‘nikmalar
KURSNING TARKIBI
(MODULLARNI JADVALI):
Qo'shimcha ma'lumotni ko'rish uchun sizni qiziqtirgan modul ustiga bosing
Menga kim dars beradi?
O‘qituvchi
Akmal Xudaykulov
• Wuhan texnologiya universitetining menejment fanlari bo’yicha doktorlik darajasi
• Farg‘ona politexnika instituti magistraturasi
• Farg‘ona politexnika instituti bakalavr darajasi
Aleks Kandor
O‘qituvchi
Marketing Ph.D., SFSU/Gazi universiteti, Turkiya
MBA, Anqara universiteti, Turkiya
Iqtisodiyot bakalavri, Gazi universiteti, Turkiya
#0F2749
Menga kim dars beradi?
O‘qituvchi
Suna Ozkul
Marketing fanlari nomzodi, Istanbul Bilgi Universiteti
Madaniy Menejment magistri, Istanbul Bilgi Universiteti
TURLI MASHG‘ULOTLARGA AJRATILGAN VAQT TAQSIMOTI
70% Mustaqil ta'lim (biznes nonushtalar, mehmon maruzalar,
klublar, amaliyot) uchun
mo'ljalangan
Ajrailgan vaqtning 30% ma'ruzalar seminarlar va boshkqa dars mashg'ulotlariga
bag'ishlanadi
70%
30%
O‘qitish va Baholash Strategiyasi
Mazkur dastur uchun mo‘ljallangan O‘qitish, O‘rganish va Baholash strategiyasi boshlang‘ich bosqichda talabalarga dastlabki bilimlarni berishni nazarda tutgan bo‘lib, 4-bosqichdan boshlab zamonaviy marketing hamda tadbirkorlik nazariyasiga doir asosiy bilim va ko‘nikmalarni singdirishga qaratilgan. 5 va 6-bosqichlarda talabalar o‘rgangan bilim va ko‘nikmalarini hayotiy xodisalar tahliliga yo‘naltirib, tadbirkorlik va marketingga doir bir qator muammolarni hal etishni o‘rganadilar. 6-Bosqichdagi Diplom loyixasi talabalardan ish boshlashdagi risklarni tanqidiy baholash salohiyatini ko‘rsata olish uchun o‘z bilim va ko‘nikmalari, tushunchalari, tanqidiy tahlil salohiyati shuningdek, o‘zaro muloqot ko‘nikmalarini mustahkamlash hamda amaliyotda qo‘llay olishlarini talab etadi.

Dastur tadbirkorlikka doir master klasslar, ilmiy ma’ruzalar va seminarlardan tortib so‘rov o‘tkazish, tadqiqot, o‘rganish ob’ektiga tashrif hamda jamoaviy loyixa kabi yakka tartibda hamda hamkorlikda o‘rganish mashg‘ulotlari bilan yo‘g‘rilgan talabalar boshchiligigdagi amaliy mashg‘ulotlar va ularning o‘zaro bir-biriga o‘rgatish jarayonlarini o‘z ichiga olgan dasrlardan iborat.

Korxonalar bilan xamkorlik qilish strategiyasi tadbirkorlik salohiyatini rivojlantirish bo‘yicha universitet ta’lim dasturining ajralmas qismi bo‘lib xizmat qiladi. Bu esa o‘z navbatida talabalarga o‘z salohiyatlarini yanada rivojlantirishga, novatorlik, ijodkorlik qobiliyatlarini ishga solib, kasbiy mahoratini oshirishga imkon beradi. Biznes inkubatorlar, Talabalar Ittifoqi hamda keng tadbirkorlik doiralari bilan hamkorlik qilish orqali mazkur maqsadga erishiladi.

Nazariy bilimlarni amaliyotda qo‘llashni nazarda tutuvchi jamoaviy o‘rganishga asoslangan mazkur dastur doirasida tadbirkorlikka doir bilim va ko‘nikmalar ham o‘rgatiladi. Seminarlar, amaliy mashg‘ulotlar, jamoaviy loyixalar hamda kurs ishlari orqali ta’lim olish bilan birga talabalar o‘zlarining muloqot, jamoada ishlash, liderlik, vaqtdan to‘g‘ri foydalanish, miqdoriy fikrlash va raqamlar bilan ishlash ko‘nikmalarini rivojlantiradilar. Masalan, xodisalarni tushunish va tahlil qilish uchun jamoa bo‘lib ishlagan talabalar, muammoli vaziyatlarga echim topish ko‘nikmalarini rivojlantirishdan tashqari, jamoa bo‘lib ishlash, muloqotga kirishish hamda toshiriqni bajara olish qobiliyatlarini ham o‘stiradilar. Muzokara o‘tkazish, ta’sir qilish va taqdimot namoyish qilish ko‘nikmalari seminarlar va amaliy mashg‘ulotlar vaqtidagi rolli o‘yinlar orqali rivojlantirilsa, raqamlar bilan ishlash ko‘nikmalari turli modullarda talabalarga beriladigan topshiriqlarning ajralmas qismi xisoblanadi. SHuningdek, mehmon tadbirkorlar tomonidan o‘tkaziladigan master klasslar va darslar orqali ham talabalar bu kabi bilimlarini o‘stiradilar.
O‘qish joyim qaerda bo‘ladi?
Mazkur o‘quv kursi Toshkent shaxri, Temur Malik ko‘chasi 146 uy, TEAM universiteti binosida o‘qitiladi.
BOG‘LANISH
Toshkent shaxri, Temur Malik ko‘chasi
146 uy
+998 71 200 20 60
+998 71 202 30 31
info@teamuni.uz
2024 - TEAM UNIVERSITY
Ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalarimiz:
Toshkent shaxri, Temur Malik ko‘chasi
146 uy


+998 71 200 20 60
+998 71 202 30 31


info@teamuni.uz
Tadbirkorlik nazariyasi va amaliyoti
Kelajak xavf va noaniqlikka to’la. Tadbirkorlar kelajakni yaratish uchun tavakkalchilikka qarshi turishadi. Bu modul talabalarga tadbirkorlik orqali ijtimoiy va iqtisodiy qiymat bilan bir vaqtda biznes qiymatini qanday yaratish mumkinligini tushunishga yordam beradi.
Ijodiy fikrlash
Bu modul talabalarni ijodkorlik va dizayn tafakkuri bilan tanishtiradi. U ijodkorlik uchun zarur bo’lgan fikrlash tarzini va insoniy muammolarni dizayn fikrlash orqali ijodiy hal qilish usullarini o’rganadi. Talabalar nafaqat dizayn fikrlash uchun zarur bo’lgan ko’nikmalarni o’rganibgina qolmay, balki ularni hayotdagi muammoni hal qilish orqali qo’llaydilar.
Ma’lumotlarga asoslangan qarorlar qabul qilish
Tadbirkorlar uchun ma’lumotlar haqiqiy dunyoda qaror qabul qilishga yoki harakat qilishga imkon berganida qimmatli bo’ladi. Ma’lumotlar uchun dasturiy ta’minot paketlari, ma’lumotlarni tanlash, statistik tahlil, ma’lumotlarni tahlil qilish, ma’lumotlarni vizualizatsiya qilish qobiliyatlari muvaffaqiyatli korxona va tadbirkorlik qarorlarini qabul qilishga yordam beradi. Talabalar qarorlarni qabul qilishda ma’lumotlarni boshqalarga qanday etkazishni tushuntirish va tushuntirishni o’rganadilar. Shuningdek, u ma’lumotlarni to’plash va boshqarishning axloqiy va huquqiy jihatlarini qamrab oladi.
Tadbirkorlar uchun normativ kontekst
Ushbu modul talabalarni tadbirkorlik bilan bog’liq huquqiy va tartibga soluvchi jihatlar bilan tanishtiradi. Talabalar yuridik tilni qanday ishlatishni o’rganadilar, huquqiy muammolarni aniqlaydilar va tahlil qiladilar, asosli dalillar va xulosalar chiqaradilar va mustaqil ravishda yoki jamoada ishlashni qonuniy tamoyillarga asoslanib tavsiya qiladilar.
Tadbirkorlar uchun iqtisodiyot
Ushbu modulning maqsadi – talabalarga korxonani ishga tushirish, qo’llab -quvvatlash va rivojlantirish uchun asosiy iqtisodiy vositalar va tahlillar to’plamini taqdim etish. Ushbu modul, shuningdek, talabalarni iqtisodiy fikrlash uslubi bilan tanishtirish va uning strategik va kundalik tadbirkorlik qarorlarini qabul qilishdagi ahamiyatini tushuntirishga qaratilgan.
Ishchilarni boshqarish
Modul shaxslar va guruhlarni boshqarish uchun zarur bo’lgan asosiy ko’nikmalarni rivojlantirishga qaratilgan bo’lib, tashkilot tuzilishi, madaniyati va operatsiyalari xodimlarning xatti-harakatlariga qanday ta’sir qilishini tushuntiradi. Talabalar zamonaviy biznes muhitida menejmentning qiyinchiliklarini, menejerlarning turli darajadagi rollari va funktsiyalarini, shuningdek, biznesni boshqarish qarorlariga ta’sir etuvchi ichki va tashqi omillarni bilib oladilar. Talabalar o’z sa’y-harakatlarini tashkilotning samaradorligi va boshqaruv faoliyatining birlashtiruvchi jihatlariga ta’sir etuvchi omillarni aniqlashga qaratadilar
Tadbirkorlarning aql-idroki
Bu modul tadbirkorlik haqiqatini chuqurroq tushunishni, tadbirkorlik faoliyatining muvaffaqiyatiga hissa qo’shadigan muhim omillarni tushunishni ta’minlaydi. Tadbirkorlik dunyoqarashini shakllantirishga tadbirkorning qanday fikrlashi, qanday baholashi va qanday harakat qilishini o’rganish va amaliyotda bo’lish, korxonani ishga tushirish va yuritish uchun zarur bo’lgan ko’nikmalar, xususiyatlar va yondashuvlarni ko’rib chiqish orqali erishiladi. Modulning oxirigacha o’z imkoniyatlarini aniqlash va bu potentsialni haqiqiy biznes sharoitida amalga oshirish yo’llari aniqlanadi.
Marketing nazariyasi va amaliyoti
Ushbu modul tadbirkorlik nazariyasi va amaliyotida bajarilgan biznes -kontseptsiya va kontseptsiya sifatida marketingga dastlabki kirishga asoslanadi. Talabalar zamonaviy marketing tushunchalari, nazariyalari, jarayonlari va vositalari haqida to’liq ma’lumotga ega bo’ladilar va ularni qo’llash imkoniyatiga ega bo’ladilar. hayotiy misollarni o’rganish bo’yicha bilim.
Tadbirkorlar uchun moliya
Bu modul moliya va buxgalteriya hisobining asosiy tamoyillarini joriy etish doirasidan tashqariga chiqadi va talabalarga kelajakda tadbirkor sifatida kerak bo’ladigan tahliliy va qaror qabul qilish vositalariga qaratiladi.
Korporativ boshqaruv va biznes etikasi
Modul korporativ boshqaruv modellarining har xil turlarini, so’ngra turli davlatlar tomonidan chuqur tushunishni taklif qiladi. U milliy xarakter va korporativ boshqaruvning eng yaxshi amaliyoti, nazorati va tartibga solinishi uchun tanlangan korporativ boshqaruv modeli o’rtasidagi aloqani o’rnatadi. U korporativ boshqaruv masalasini tuzishda aktsiyadorlar va manfaatdor tomonlarning bahsiga ustunligini tushuntiradi. Savollar – Korporativ boshqaruvda korporativ kengashlarning o’rni qanday? Qanday qilib boshqaruv kengashlari ishonchli tashkilot rolini o’ynaydi va korporatsiyalarni boshqaradi? Korporativ boshqaruv mezonlari va eng yaxshi amaliyotlari nima deb hisoblanadi? Javob – biznes etikasi va korporativlik boshqaruv.
Iste’molchilar psixologiyasi
Modul iste’molning zamonaviy jamiyatda tutgan o’rni, iste’molchilarning mahsulotlarni taqdim etish va namoyish qilishda qanday harakat qilishlari va talqin qilishlari, shuningdek, bunday amaliyotlar va qarashlarning ijtimoiy, madaniy va bozor kuchlari tomonidan tuzilishi va shakllanishi haqida tushuncha beradi. Modul, asosan, mahsulot qidirishdan to mahsulotni yo’q qilishgacha bo’lgan iste’molchilar faoliyatini belgilaydigan asosiy psixologik jihatlarga qaratilgan.
O’z brendingizni yaratish
Ushbu modul marketingning marketing va reklama jihatlariga alohida e’tibor beradi. Bu brendlarning zamonaviy korxonalar uchun ahamiyatini va kuchli brendlarni yaratish va boshqarishning ahamiyatini ko’rsatadi. Ushbu modulning asosiy xususiyati o’quvchilarga brend strategiyasini va mavjud mahsulot yoki xizmat uchun haqiqiy reklama yaratish uchun nazariy bilimlarni qo’llash imkonini beradigan loyihadir.
Loyiha: korxonani ishga tushirish
Ushbu modulda talabalar yo’nalishlarga asoslangan tarmoqlar potentsialidan qanday foydalanishni, guruhlar tuzishni, minimal hayotiy mahsulotni yaratishni va uni ijtimoiy isbot orqali tasdiqlashni, birinchi moliyalashtirishni va natijada korxonani yangilash uchun mahsulotni sozlashni o’rganadilar. Shuningdek, ular marketing, narxlarni belgilash, alternativ moliyalashtirish imkoniyatlarini aniqlashning texnikasini o’rganadilar, chunki korxona keyingi bosqichga ko’tariladi. Bu harakatga asoslangan modul.
Zamonaviy biznes modellari
Modul talabalarni global biznes dunyosida rol o’ynaydigan zamonaviy biznes modellari bilan tanishtiradi. Modellarga freemium biznes modeli, konsert iqtisodiyoti, qiymat iqtisodiyoti, dumaloq biznes modellari, iqtisodiyotni boshqa yangi biznes tizimlari bilan bo’lishish kiradi.
Birlashtirilgan marketing aloqasi
Ushbu modul marketing kommunikatsiyalarining asosiy tamoyillari, usullari va strategiyalariga qaratilgan. U marketing kommunikatsiyalari strategiyalarining nazariyasini ham, amaliy qo’llanilishini ham qamrab oladi va tadbirkorlik maqsadlariga erishish uchun turli xil marketing kommunikatsiya platformalarini qanday qilib samarali birlashtirishga qaratilgan.
Ishontirarli aloqa va PR
Modul jamoatchilik bilan aloqalar nazariyasi va korxonalar va brendlarning obro’sini samarali boshqarish uchun foydalanadigan vositalarni taqdim etadi. Talabalar bu nazariyalar va vositalarni tanqidiy tahlil qilib, tanqidiy fikrlash va ishonarli muloqot ko’nikmalarini o’zlashtirgan holda ularni real hayot sharoitida professional tarzda qo’llashni o’rganadilar.
Raqamli hikoya
Ushbu modul raqamli hikoyalarni tadbirkorlik sharoitida loyihalash, ishlab chiqarish va qo’llashga bag’ishlangan. Modulning birinchi qismida talabalar turli xil raqamli platformalarda taqdim etilgan hikoyalarning o’ziga xosligi, samaradorligi va texnik xususiyatlarini baholaydigan turli xil amaliy misollarni tahlil qiladilar. Modulning ikkinchi qismi talabalardan tadqiqot va dizayndan ishlab chiqarish va baholashgacha bo’lgan barcha bosqichlarni bosib o’tib, raqamli hikoya ishlab chiqarishni talab qiladi.
Xalqaro marketing
Modul xalqaro marketingni o’rganadi, bunda tadbirkorlik faoliyatini xalqaro bozorda kengaytirishda marketing strategiyasini o’zgartirish va o’zgartirishga alohida e’tibor qaratiladi. Talabalar chet el bozoriga kiradigan mahsulot yoki xizmatning aniq marketing rejasini o’rganadilar va ishlab chiqadilar. Modul “globalga chiqish” ning o’ziga xos jihatlarini ta’kidlaydi, xalqaro marketing faoliyatining tarkibiy qismlarini tahlil qiladi va elektron marketingning o’sib borayotgan rolini baholaydi.
Marketing tahlillari
Ushbu modul marketing tahlilining asosiy vositalariga qaratilgan va bu vositalarni an’anaviy va raqamli manbalardan tadbirkorlik qarorlarini boshqaradigan ma’lumotlarga asoslangan tushunchalarga aylantirish uchun qanday qo’llanilishini tushuntirishga qaratilgan.