Dasturning davomiyligi

3 Yil

Semestrlar soni

6 Semestr

Ta’lim darajasi

Bakalavr

1 yil uchun O’qish narxi

38 348 000 So’m

Ushbu dastur kim uchun mo'ljallangan?

BA (Hons) Tadbirkorlik va Raqamli Innovatsiyalar kursi raqamli innovatsiyalar, biznes menejmenti va tadbirkorlik haqida chuqur bilimga ega bo’lishni, yangi raqamli korxonalarini ishga tushirishni va noyob yangi brendlarni yoki mavjud tashkilotlarni yaratishni istagan talabalarga mo’ljallangan. Ushbu kurs innovatsiyalar bo’yicha mutaxassisi, raqamli tijorat bo’yicha mutaxassisi, IT-xizmatlar menejeri, ijtimoiy media eksperti, raqamli narxlar bo’yicha mutaxassisi, biznes-tahlilchi, yoki ijtimoiy innovatsiyalar bo’yicha mutaxassisi kelajakda bo’lmoqchi bo’lgan talabalar uchun mo’ljallangan.

 

Aloqa va tahlil qilish qobiliyatiga ega, ijodiy va intellektual salohiyatini ishga solishga tayyor bo’lgan talabalar ushbu kursga ariza topshirishlari mumkin.

Kursning o’ziga xos xususiyatlari:

• talabalarga tadbirkorlik va raqamli innovatsiyalarni o’rganish imkoniyatini beradigan dastur;

• professional tashkilotlar, tarmoq mutaxassislari va bitiruvchilarining kuchli tarmog’i orqali talabalarning ijtimoiy kapitalini rivojlantirish;

• raqamli innovatsiyalar, axborot tizimlari va raqamli tadbirkorlik bo’yicha tajriba berishga e’tiborni qaratish;

• raqamli tadbirkor bo’lish uchun zarur bo’lgan ijtimoiy ko’nikma va malakalarni rivojlantirish;

• raqamli biznes korxonalarini ishga tushirish va O’zbekistonning raqamli transformatsiyasida ishtirok etish qobiliyati.

Qabul Bo‘yicha Talablar

Nomzodlar quyidagi talablardan kamida bittasini bajarishi kerak:

 

  • Tegishli xalqaro “Foundation” kursini muvaffaqiyatli yakunlash; yoki
  • Tan olingan oliy ta’lim muassasasida bakalavr bosqichining birinchi kursini muvaffaqiyatli tugatish; yoki
  • GCE A darajasidan ikkitasidan o’tish (har qanday fanda, ona tilidan tashqari), shuningdek C yoki undan yuqori darajadagi uchta GCSE imtihoni, shu jumladan ingliz tili va matematika; yoki
  • Buyuk Britaniyaning oliy ma’lumotli bakalavriatiga (masalan, Xalqaro bakalavr) kirishga ruxsat beruvchi har qanday boshqa malaka.

Nomzodlar quyidagilarga ega bo’lishi kerak::

 

  • O’rta ma’lumotni ingliz tilida olgan va GCSE ingliz tili bo’yicha C yoki undan yuqori ball olgan yoki unga tenglashtirilgan; yoki
  • IELTS 6.0 ball (“Writing” komponenti 5.5 yoki undan yuqori bo’lgan) yoki TEAM tomonidan tan olingan boshqa ingliz tili testi; yoki
  • Kamida 40% akademik ingliz moduli yoki unga tenglashtirilgan Xalqaro “Foundation” kursini muvaffaqiyatli tamomlagan.

Nomzodlar ariza topshirgan o’quv yilining 31 oktyabriga qadar 18 yoshda bo’lishlari kerak

Kreditlarni o’tkazish boshqa oliy o’quv yurtlari tomonidan berilgan kreditlarga LSBU mukofoti uchun zarur bo’lgan kreditga o’z hissasini qo’shish imkonini beradi. Nomzodlar individual holatda ko’rib chiqiladi. Kredit o’tkazish bo’yicha har qanday so’rovni ko’rib chiqish faqat rasmiy transkript bilan tasdiqlanadi va erishilgan baholarga va baho berishga urinishlar soniga alohida e’tibor qaratiladi.

Egallanadigan Ko‘nikmalar:

LO1: Qo’shimcha qiymatli echimlarni ishlab chiqish uchun nazariy bilim va tushunchani tanqidiy fikrlash va fikrlash qobiliyati bilan birlashtirish. (1,2, 1,4 va 2,3)

LO2: Turli xil manfaatdor tomonlar uchun qiymat yaratish uchun imkoniyatlarni aniqlash va barqaror tadbirkorlik echimlarini yaratish (1.1 va 1.3)

LO3: Ijtimoiy mas’uliyat, axloqiy xulq-atvor va biznesda barqarorlik tushunchalarini qo’llash va tadbirkorlik harakatining maqsadli jamoa, bozor, jamiyat va atrof-muhitga ta’sirini baholash (1.5).

LO4: O’zini va boshqalarni rag’batlantirish qobiliyatini namoyish qilib, yakka o’zi ham, jamoaning bir qismi sifatida ham ishlash va o’zini o’zi anglash uchun shaxslararo ko’nikmalarni qo’llash (2.1, 2.2 va 3.4)

LO5: Biznes g’oyaning iqtisodiy va moliyaviy tahlilini o’tkazish qobiliyatini va uning uzoq muddatli moliyaviy hayotiyligini ko’rsatish (2.4).

LO6: Korxonani ishga tushirish va boshqarishda ishtirok etadigan barcha protsedura va jarayonlar to’g’risida yaxlit tushuncha qo’llash (3.2 va 3.3).

LO7: Tadbirkorlik maqsadlariga erishish uchun axborot fani, ma’lumotlar tahlili, raqamli innovatsiyalar va raqamli transformatsiya elementlarini birlashtirib, ijtimoiy, iqtisodiy va biznes omillarini tanqidiy baholash (3.1).

LO8: Tengdoshlar va murabbiylar bilan yangi korxonalar uchun innovatsion raqamli strategiyalarni ishlab chiqish va ularni samarali muloqot, ishontirish, muzokaralar va etakchilik ko’nikmalarini namoyish etish orqali tadbirkorlik sharoitida amalga oshirish uchun ishlash (2.5 va 3.5)

Dastur Tuzilmasi (modullar jadvali):

Har bir modulning qisqacha ta’rifi:

Tadbirkorlik nazariyasi va amaliyoti

Kelajak xavf va noaniqlikka to’la. Tadbirkorlar kelajakni yaratish uchun tavakkalchilikka qarshi turishadi. Bu modul talabalarga tadbirkorlik orqali ijtimoiy va iqtisodiy qiymat bilan bir vaqtda biznes qiymatini qanday yaratish mumkinligini tushunishga yordam beradi.

Ijodiy fikrlash

Bu modul talabalarni ijodkorlik va dizayn tafakkuri bilan tanishtiradi. U ijodkorlik uchun zarur bo’lgan fikrlash tarzini va insoniy muammolarni dizayn fikrlash orqali ijodiy hal qilish usullarini o’rganadi. Talabalar nafaqat dizayn fikrlash uchun zarur bo’lgan ko’nikmalarni o’rganibgina qolmay, balki ularni hayotdagi muammoni hal qilish orqali qo’llaydilar.

Ma’lumotlarga asoslangan qarorlar qabul qilish

Tadbirkorlar uchun ma’lumotlar haqiqiy dunyoda qaror qabul qilishga yoki harakat qilishga imkon berganida qimmatli bo’ladi. Ma’lumotlar uchun dasturiy ta’minot paketlari, ma’lumotlarni tanlash, statistik tahlil, ma’lumotlarni tahlil qilish, ma’lumotlarni vizualizatsiya qilish qobiliyatlari muvaffaqiyatli korxona va tadbirkorlik qarorlarini qabul qilishga yordam beradi. Talabalar qarorlarni qabul qilishda ma’lumotlarni boshqalarga qanday etkazishni tushuntirish va tushuntirishni o’rganadilar. Shuningdek, u ma’lumotlarni to’plash va boshqarishning axloqiy va huquqiy jihatlarini qamrab oladi.

Tadbirkorlar uchun normativ kontekst

Ushbu modul talabalarni tadbirkorlik bilan bog’liq huquqiy va tartibga soluvchi jihatlar bilan tanishtiradi. Talabalar yuridik tilni qanday ishlatishni o’rganadilar, huquqiy muammolarni aniqlaydilar va tahlil qiladilar, asosli dalillar va xulosalar chiqaradilar va mustaqil ravishda yoki jamoada ishlashni qonuniy tamoyillarga asoslanib tavsiya qiladilar.

Tadbirkorlar uchun iqtisodiyot

Ushbu modulning maqsadi – talabalarga korxonani ishga tushirish, qo’llab -quvvatlash va rivojlantirish uchun asosiy iqtisodiy vositalar va tahlillar to’plamini taqdim etish. Ushbu modul, shuningdek, talabalarni iqtisodiy fikrlash uslubi bilan tanishtirish va uning strategik va kundalik tadbirkorlik qarorlarini qabul qilishdagi ahamiyatini tushuntirishga qaratilgan.

Ishchilarni boshqarish

Modul shaxslar va guruhlarni boshqarish uchun zarur bo’lgan asosiy ko’nikmalarni rivojlantirishga qaratilgan bo’lib, tashkilot tuzilishi, madaniyati va operatsiyalari xodimlarning xatti-harakatlariga qanday ta’sir qilishini tushuntiradi. Talabalar zamonaviy biznes muhitida menejmentning qiyinchiliklarini, menejerlarning turli darajadagi rollari va funktsiyalarini, shuningdek, biznesni boshqarish qarorlariga ta’sir etuvchi ichki va tashqi omillarni bilib oladilar. Talabalar o’z sa’y-harakatlarini tashkilotning samaradorligi va boshqaruv faoliyatining birlashtiruvchi jihatlariga ta’sir etuvchi omillarni aniqlashga qaratadilar

Tadbirkorlarning aql-idroki

Bu modul tadbirkorlik haqiqatini chuqurroq tushunishni, tadbirkorlik faoliyatining muvaffaqiyatiga hissa qo’shadigan muhim omillarni tushunishni ta’minlaydi. Tadbirkorlik dunyoqarashini shakllantirishga tadbirkorning qanday fikrlashi, qanday baholashi va qanday harakat qilishini o’rganish va amaliyotda bo’lish, korxonani ishga tushirish va yuritish uchun zarur bo’lgan ko’nikmalar, xususiyatlar va yondashuvlarni ko’rib chiqish orqali erishiladi. Modulning oxirigacha o’z imkoniyatlarini aniqlash va bu potentsialni haqiqiy biznes sharoitida amalga oshirish yo’llari aniqlanadi.

Marketing nazariyasi va amaliyoti

Ushbu modul tadbirkorlik nazariyasi va amaliyotida bajarilgan biznes -kontseptsiya va kontseptsiya sifatida marketingga dastlabki kirishga asoslanadi. Talabalar zamonaviy marketing tushunchalari, nazariyalari, jarayonlari va vositalari haqida to’liq ma’lumotga ega bo’ladilar va ularni qo’llash imkoniyatiga ega bo’ladilar. hayotiy misollarni o’rganish bo’yicha bilim.

Tadbirkorlar uchun moliya

Bu modul moliya va buxgalteriya hisobining asosiy tamoyillarini joriy etish doirasidan tashqariga chiqadi va talabalarga kelajakda tadbirkor sifatida kerak bo’ladigan tahliliy va qaror qabul qilish vositalariga qaratiladi.

Korporativ boshqaruv va biznes etikasi

Modul korporativ boshqaruv modellarining har xil turlarini, so’ngra turli davlatlar tomonidan chuqur tushunishni taklif qiladi. U milliy xarakter va korporativ boshqaruvning eng yaxshi amaliyoti, nazorati va tartibga solinishi uchun tanlangan korporativ boshqaruv modeli o’rtasidagi aloqani o’rnatadi. U korporativ boshqaruv masalasini tuzishda aktsiyadorlar va manfaatdor tomonlarning bahsiga ustunligini tushuntiradi. Savollar – Korporativ boshqaruvda korporativ kengashlarning o’rni qanday? Qanday qilib boshqaruv kengashlari ishonchli tashkilot rolini o’ynaydi va korporatsiyalarni boshqaradi? Korporativ boshqaruv mezonlari va eng yaxshi amaliyotlari nima deb hisoblanadi? Javob – biznes etikasi va korporativlik boshqaruv.

Raqamli madaniyat va raqamli transformatsiyani yaratish

Ushbu modul korxonalarda raqamli imkoniyatlar qanday yaratilishi va tarbiyalanishi, raqamli ekotizimni boshqarish uchun etakchilik ko’nikmalari va raqamli transformatsiyasini boshlagan korxonalarga ko’rish va yo’l xaritasini taklif qilish uchun zarur bo’lgan boshqaruv tuzilmasi haqida tushuncha beradi.

Raqamli tahlil

Ushbu modul tahlil va katta ma’lumotlar tushunchalarini ko’rib chiqadi. Talabalar nazorat segmentlari orqali bashoratli modellashtirishni o’rganadilar. Modul talabalarni ma’lumotlarni vizualizatsiya qilish, namunalarni tanib olish va ulardan mijozlarga yo’naltirilgan echimlarni tanlashda ishlatish qobiliyatini ta’minlaydi. Modul shuningdek, maxfiylik me’yorlari va axloqiy tamoyillar bilan bog’liq muammolarni o’rganadi.

Zamonaviy biznes modellari

Modul talabalarni global biznes dunyosida rol o’ynaydigan zamonaviy biznes modellari bilan tanishtiradi. Modellarga freemium biznes modeli, konsert iqtisodiyoti, qiymat iqtisodiyoti, dumaloq biznes modellari, iqtisodiyotni boshqa yangi biznes tizimlari bilan bo’lishish kiradi.

Loyiha: korxonani ishga tushirish

Ushbu modulda talabalar yo’nalishlarga asoslangan tarmoqlar potentsialidan qanday foydalanishni, guruhlar tuzishni, minimal hayotiy mahsulotni yaratishni va uni ijtimoiy isbot orqali tasdiqlashni, birinchi moliyalashtirishni va natijada korxonani yangilash uchun mahsulotni sozlashni o’rganadilar. Shuningdek, ular marketing, narxlarni belgilash, alternativ moliyalashtirish imkoniyatlarini aniqlashning texnikasini o’rganadilar, chunki korxona keyingi bosqichga ko’tariladi. Bu harakatga asoslangan modul.

O’rtacha innovatsiyalar

Ushbu modul tejamkor innovatsiyalarni o’rganadi, uni “jugaad” innovatsiyasi deb ham atashadi. Bu, ayniqsa, piramida bozorining pastki qismi uchun ushbu modelning iqtisodiy ahamiyatini baholashga qaratiladi. Talabalar kam ta’minlangan va moliyaviy cheklangan iste’molchilar uchun echimlar yaratish uchun ijodiy fikrlash va teskari innovatsion yondashuv yordamida almashtirish iqtisodiyoti oddiy bozor ekotizimini qanday buzayotganini tanqidiy baholaydilar.

Ijtimoiy innovatsiyalar va ijtimoiy tadbirkorlik

Modul talabalarga ijtimoiy ahamiyatga ega bo’lgan muammolarni hal qiladigan va ta’sir ko’rsatadigan ijodiy echimlarni ishlab chiqish imkonini beradi. Talabalar jamiyatni o’zgartirishda turli xil ijtimoiy korxonalar, nodavlat tashkilotlar va ko’p tomonlama agentliklarning rolini aniqlaydilar. Ular, shuningdek, barqaror rivojlanish, ming yillik ekotizimni baholash, imkoniyatlarni sezish / baholash / ustuvorlik berish usullari va ijtimoiy korxonalardagi tavakkalchiliklar va ijtimoiy korxonalarni boshqarish bilan bog’liq boshqaruv masalalari o’rtasidagi o’zaro bog’liqlikni tushunish orqali ijtimoiy korxonani ishga tushirish qobiliyatiga ega bo’ladilar.

Raqamli ta’sir ko’rsatuvchilar va iste’molchilarning xulq-atvori

Ushbu modul talabalarga ijtimoiy ta’sirning iste’molchilar xatti-harakatlarini shakllantirishdagi rolini baholashga imkon beradi. Talabalar xaridorlarning xulq -atvoriga ta’sir ko’rsatishda asosiy rol o’ynaydigan barcha ta’sir modellarini o’rganadilar. Modul shuningdek, iste’molchilar qarorlariga raqamli ta’sir qilishda semiotika va brend nafratining rolini baholaydi.

Raqamli korxonalar uchun narxlarni yangilash

Ushbu modul raqamli biznes uchun alohida narx strategiyasi zarurligini tekshiradi. U tengdoshlar tarmog’ining narxlash, aniq betaraflik va narx ta’siriga ta’sirini, raqamli kontentni va tarmoqqa kirish narxini qanday baholash va baholashni o’rganadi. Talabalar zamonaviy narxlash modellarini qo’llashni o’rganadilar va marjinal xarajatlar va ochiq foydalanish bilan bog’liq tortishuvlarni muhokama qiladilar.

Raqamli bozorlar

Bu modul raqamli kontekstda talab va taklif kontseptsiyalari haqida keng tushuncha beradi. Bundan tashqari, talabalar tarmoq iqtisodiyoti, kriptovalyutalar, olomonni raqamli moliyalashtirish, mobil pullar va internetning turli iqtisodiy modellari tushunchalarini o’rganadilar. Ular elektron bozorlarning qanday ishlashini va ishlashini baholash va onlayn tranzaktsiyalarda axloqiy xatti-harakatlarning ustuvorligini aniqlash uchun bilimga ega bo’ladilar.

O‘qitish va Baholash Strategiyasi

Mazkur dastur uchun mo‘ljallangan O‘qitish, O‘rganish va Baholash strategiyasi boshlang‘ich bosqichda talabalarga dastlabki bilimlarni berishni nazarda tutgan bo‘lib, 4-bosqichdan boshlab zamonaviy marketing hamda tadbirkorlik nazariyasiga doir asosiy bilim va ko‘nikmalarni singdirishga qaratilgan. 5 va 6-bosqichlarda talabalar o‘rgangan bilim va ko‘nikmalarini hayotiy xodisalar tahliliga yo‘naltirib, tadbirkorlik va marketingga doir bir qator muammolarni hal etishni o‘rganadilar. 6-Bosqichdagi Diplom loyixasi talabalardan ish boshlashdagi risklarni tanqidiy baholash salohiyatini ko‘rsata olish uchun o‘z bilim va ko‘nikmalari, tushunchalari, tanqidiy tahlil salohiyati shuningdek, o‘zaro muloqot ko‘nikmalarini mustahkamlash hamda amaliyotda qo‘llay olishlarini talab etadi.

 

Dastur tadbirkorlikka doir master klasslar, ilmiy ma’ruzalar va seminarlardan tortib so‘rov o‘tkazish, tadqiqot, o‘rganish ob’ektiga tashrif hamda jamoaviy loyixa kabi yakka tartibda hamda hamkorlikda o‘rganish mashg‘ulotlari bilan yo‘g‘rilgan talabalar boshchiligigdagi amaliy mashg‘ulotlar va  ularning o‘zaro bir-biriga o‘rgatish jarayonlarini o‘z ichiga olgan dasrlardan iborat.

 

Korxonalar bilan xamkorlik qilish strategiyasi tadbirkorlik salohiyatini rivojlantirish bo‘yicha universitet ta’lim dasturining ajralmas qismi bo‘lib xizmat qiladi. Bu esa o‘z navbatida talabalarga o‘z salohiyatlarini yanada rivojlantirishga, novatorlik, ijodkorlik qobiliyatlarini ishga solib, kasbiy mahoratini oshirishga imkon beradi.   Biznes inkubatorlar, Talabalar Ittifoqi hamda keng tadbirkorlik doiralari bilan hamkorlik qilish orqali mazkur maqsadga erishiladi.

 

Nazariy bilimlarni amaliyotda qo‘llashni nazarda tutuvchi jamoaviy o‘rganishga asoslangan mazkur dastur doirasida tadbirkorlikka doir bilim va ko‘nikmalar ham o‘rgatiladi. Seminarlar, amaliy mashg‘ulotlar, jamoaviy loyixalar hamda kurs ishlari orqali ta’lim olish bilan birga talabalar o‘zlarining muloqot, jamoada ishlash, liderlik, vaqtdan to‘g‘ri foydalanish, miqdoriy fikrlash va raqamlar bilan ishlash ko‘nikmalarini rivojlantiradilar.   Masalan, xodisalarni tushunish va tahlil qilish uchun jamoa bo‘lib ishlagan talabalar, muammoli vaziyatlarga echim topish ko‘nikmalarini rivojlantirishdan tashqari, jamoa bo‘lib ishlash, muloqotga kirishish hamda toshiriqni bajara olish qobiliyatlarini ham o‘stiradilar. Muzokara o‘tkazish, ta’sir qilish va taqdimot  namoyish qilish ko‘nikmalari seminarlar va amaliy mashg‘ulotlar vaqtidagi rolli o‘yinlar orqali rivojlantirilsa, raqamlar bilan ishlash ko‘nikmalari turli modullarda talabalarga beriladigan topshiriqlarning ajralmas qismi xisoblanadi.  Shuningdek, mehmon tadbirkorlar tomonidan o‘tkaziladigan master klasslar va darslar orqali ham talabalar bu kabi bilimlarini o‘stiradilar.

Turli Mashg‘ulotlarga ajratilgan vaqt taqsimoti (Seminarlar/Ma’ruzalar/Amaliy mashg‘ulotlar hamda Mustaqil ta’lim)

787-uz-1024x1024 copy

Menga kim dars beradi?

Anastasiya Zdraykovskaya 🇺🇿

O‘qituvchi

Toshkentdagi Vestminster xalqaro universiteti, (MAIB) xalqaro biznesni boshqarish bo’yicha san’at magistri, 2018-2020.

Toshkentdagi Vestminster xalqaro universiteti, Moliya bilan iqtisod fanlari bakalavri, 2012-2016.

Denize Bektasheva 🇺🇿

O‘qituvchi

Xalqaro biznes boshqaruvi magistri (imtiyozli diplom), Toshkent xalqaro Vestminster universiteti

Biznes axborot tizimlari bakalavri, Toshkent xalqaro Vestminster universiteti

Haneen Allataifeh 🇯🇴

O‘qituvchi

Farmatsevtika fanlari bakalavri, Iordaniya Fan va Texnologiya Universiteti.

MBA, Yarmuk universiteti, Iordaniya

Biznes va buxgalteriya fanlari doktori, Malaya universiteti, Malayziya.

TEAM Universitetida sizga ta’lim berishi mumkin bo‘lgan ustozlar saxifasini ko‘rish uchun ushbu xavolaga o‘ting.

O‘qish joyim qaerda bo‘ladi?

Mazkur o‘quv kursi Toshkent shaxri, Temur Malik ko‘chasi 146 uy, TEAM universiteti binosida o‘qitiladi.

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: