Dasturning davomiyligi
3 Yil
Semestrlar soni
6 Semestr
Ta’lim darajasi
Bakalavr
1 yil uchun O’qish narxi
38 348 000 So’m
Ushbu dastur kim uchun mo'ljallangan?
BA (Hons) Tadbirkorlik va Raqamli Innovatsiyalar kursi raqamli innovatsiyalar, biznes menejmenti va tadbirkorlik haqida chuqur bilimga ega bo’lishni, yangi raqamli korxonalarini ishga tushirishni va noyob yangi brendlarni yoki mavjud tashkilotlarni yaratishni istagan talabalarga mo’ljallangan. Ushbu kurs innovatsiyalar bo’yicha mutaxassisi, raqamli tijorat bo’yicha mutaxassisi, IT-xizmatlar menejeri, ijtimoiy media eksperti, raqamli narxlar bo’yicha mutaxassisi, biznes-tahlilchi, yoki ijtimoiy innovatsiyalar bo’yicha mutaxassisi kelajakda bo’lmoqchi bo’lgan talabalar uchun mo’ljallangan.
Aloqa va tahlil qilish qobiliyatiga ega, ijodiy va intellektual salohiyatini ishga solishga tayyor bo’lgan talabalar ushbu kursga ariza topshirishlari mumkin.
Kursning o’ziga xos xususiyatlari:
• talabalarga tadbirkorlik va raqamli innovatsiyalarni o’rganish imkoniyatini beradigan dastur;
• professional tashkilotlar, tarmoq mutaxassislari va bitiruvchilarining kuchli tarmog’i orqali talabalarning ijtimoiy kapitalini rivojlantirish;
• raqamli innovatsiyalar, axborot tizimlari va raqamli tadbirkorlik bo’yicha tajriba berishga e’tiborni qaratish;
• raqamli tadbirkor bo’lish uchun zarur bo’lgan ijtimoiy ko’nikma va malakalarni rivojlantirish;
• raqamli biznes korxonalarini ishga tushirish va O’zbekistonning raqamli transformatsiyasida ishtirok etish qobiliyati.

Qabul Bo‘yicha Talablar
Nomzodlar quyidagi talablardan kamida bittasini bajarishi kerak:
- Tegishli xalqaro “Foundation” kursini muvaffaqiyatli yakunlash; yoki
- Tan olingan oliy ta’lim muassasasida bakalavr bosqichining birinchi kursini muvaffaqiyatli tugatish; yoki
- GCE A darajasidan ikkitasidan o’tish (har qanday fanda, ona tilidan tashqari), shuningdek C yoki undan yuqori darajadagi uchta GCSE imtihoni, shu jumladan ingliz tili va matematika; yoki
- Buyuk Britaniyaning oliy ma’lumotli bakalavriatiga (masalan, Xalqaro bakalavr) kirishga ruxsat beruvchi har qanday boshqa malaka.
Nomzodlar quyidagilarga ega bo’lishi kerak::
- O’rta ma’lumotni ingliz tilida olgan va GCSE ingliz tili bo’yicha C yoki undan yuqori ball olgan yoki unga tenglashtirilgan; yoki
- IELTS 6.0 ball (“Writing” komponenti 5.5 yoki undan yuqori bo’lgan) yoki TEAM tomonidan tan olingan boshqa ingliz tili testi; yoki
- Kamida 40% akademik ingliz moduli yoki unga tenglashtirilgan Xalqaro “Foundation” kursini muvaffaqiyatli tamomlagan.
Nomzodlar ariza topshirgan o’quv yilining 31 oktyabriga qadar 18 yoshda bo’lishlari kerak
Kreditlarni o’tkazish boshqa oliy o’quv yurtlari tomonidan berilgan kreditlarga LSBU mukofoti uchun zarur bo’lgan kreditga o’z hissasini qo’shish imkonini beradi. Nomzodlar individual holatda ko’rib chiqiladi. Kredit o’tkazish bo’yicha har qanday so’rovni ko’rib chiqish faqat rasmiy transkript bilan tasdiqlanadi va erishilgan baholarga va baho berishga urinishlar soniga alohida e’tibor qaratiladi.
Egallanadigan Ko‘nikmalar:
LO1: Qo’shimcha qiymatli echimlarni ishlab chiqish uchun nazariy bilim va tushunchani tanqidiy fikrlash va fikrlash qobiliyati bilan birlashtirish. (1,2, 1,4 va 2,3)
LO2: Turli xil manfaatdor tomonlar uchun qiymat yaratish uchun imkoniyatlarni aniqlash va barqaror tadbirkorlik echimlarini yaratish (1.1 va 1.3)
LO3: Ijtimoiy mas’uliyat, axloqiy xulq-atvor va biznesda barqarorlik tushunchalarini qo’llash va tadbirkorlik harakatining maqsadli jamoa, bozor, jamiyat va atrof-muhitga ta’sirini baholash (1.5).
LO4: O’zini va boshqalarni rag’batlantirish qobiliyatini namoyish qilib, yakka o’zi ham, jamoaning bir qismi sifatida ham ishlash va o’zini o’zi anglash uchun shaxslararo ko’nikmalarni qo’llash (2.1, 2.2 va 3.4)
LO5: Biznes g’oyaning iqtisodiy va moliyaviy tahlilini o’tkazish qobiliyatini va uning uzoq muddatli moliyaviy hayotiyligini ko’rsatish (2.4).
LO6: Korxonani ishga tushirish va boshqarishda ishtirok etadigan barcha protsedura va jarayonlar to’g’risida yaxlit tushuncha qo’llash (3.2 va 3.3).
LO7: Tadbirkorlik maqsadlariga erishish uchun axborot fani, ma’lumotlar tahlili, raqamli innovatsiyalar va raqamli transformatsiya elementlarini birlashtirib, ijtimoiy, iqtisodiy va biznes omillarini tanqidiy baholash (3.1).
LO8: Tengdoshlar va murabbiylar bilan yangi korxonalar uchun innovatsion raqamli strategiyalarni ishlab chiqish va ularni samarali muloqot, ishontirish, muzokaralar va etakchilik ko’nikmalarini namoyish etish orqali tadbirkorlik sharoitida amalga oshirish uchun ishlash (2.5 va 3.5)
Dastur Tuzilmasi (modullar jadvali):

Har bir modulning qisqacha ta’rifi:
|
|
Zamonaviy biznes modellari
Modul talabalarni global biznes dunyosida rol o’ynaydigan zamonaviy biznes modellari bilan tanishtiradi. Modellarga freemium biznes modeli, konsert iqtisodiyoti, qiymat iqtisodiyoti, dumaloq biznes modellari, iqtisodiyotni boshqa yangi biznes tizimlari bilan bo’lishish kiradi. |
Loyiha: korxonani ishga tushirish
Ushbu modulda talabalar yo’nalishlarga asoslangan tarmoqlar potentsialidan qanday foydalanishni, guruhlar tuzishni, minimal hayotiy mahsulotni yaratishni va uni ijtimoiy isbot orqali tasdiqlashni, birinchi moliyalashtirishni va natijada korxonani yangilash uchun mahsulotni sozlashni o’rganadilar. Shuningdek, ular marketing, narxlarni belgilash, alternativ moliyalashtirish imkoniyatlarini aniqlashning texnikasini o’rganadilar, chunki korxona keyingi bosqichga ko’tariladi. Bu harakatga asoslangan modul. |
O’rtacha innovatsiyalar
Ushbu modul tejamkor innovatsiyalarni o’rganadi, uni “jugaad” innovatsiyasi deb ham atashadi. Bu, ayniqsa, piramida bozorining pastki qismi uchun ushbu modelning iqtisodiy ahamiyatini baholashga qaratiladi. Talabalar kam ta’minlangan va moliyaviy cheklangan iste’molchilar uchun echimlar yaratish uchun ijodiy fikrlash va teskari innovatsion yondashuv yordamida almashtirish iqtisodiyoti oddiy bozor ekotizimini qanday buzayotganini tanqidiy baholaydilar. |
Ijtimoiy innovatsiyalar va ijtimoiy tadbirkorlik
Modul talabalarga ijtimoiy ahamiyatga ega bo’lgan muammolarni hal qiladigan va ta’sir ko’rsatadigan ijodiy echimlarni ishlab chiqish imkonini beradi. Talabalar jamiyatni o’zgartirishda turli xil ijtimoiy korxonalar, nodavlat tashkilotlar va ko’p tomonlama agentliklarning rolini aniqlaydilar. Ular, shuningdek, barqaror rivojlanish, ming yillik ekotizimni baholash, imkoniyatlarni sezish / baholash / ustuvorlik berish usullari va ijtimoiy korxonalardagi tavakkalchiliklar va ijtimoiy korxonalarni boshqarish bilan bog’liq boshqaruv masalalari o’rtasidagi o’zaro bog’liqlikni tushunish orqali ijtimoiy korxonani ishga tushirish qobiliyatiga ega bo’ladilar. |
Raqamli ta’sir ko’rsatuvchilar va iste’molchilarning xulq-atvori
Ushbu modul talabalarga ijtimoiy ta’sirning iste’molchilar xatti-harakatlarini shakllantirishdagi rolini baholashga imkon beradi. Talabalar xaridorlarning xulq -atvoriga ta’sir ko’rsatishda asosiy rol o’ynaydigan barcha ta’sir modellarini o’rganadilar. Modul shuningdek, iste’molchilar qarorlariga raqamli ta’sir qilishda semiotika va brend nafratining rolini baholaydi. |
Raqamli korxonalar uchun narxlarni yangilash
Ushbu modul raqamli biznes uchun alohida narx strategiyasi zarurligini tekshiradi. U tengdoshlar tarmog’ining narxlash, aniq betaraflik va narx ta’siriga ta’sirini, raqamli kontentni va tarmoqqa kirish narxini qanday baholash va baholashni o’rganadi. Talabalar zamonaviy narxlash modellarini qo’llashni o’rganadilar va marjinal xarajatlar va ochiq foydalanish bilan bog’liq tortishuvlarni muhokama qiladilar. |
Raqamli bozorlar
Bu modul raqamli kontekstda talab va taklif kontseptsiyalari haqida keng tushuncha beradi. Bundan tashqari, talabalar tarmoq iqtisodiyoti, kriptovalyutalar, olomonni raqamli moliyalashtirish, mobil pullar va internetning turli iqtisodiy modellari tushunchalarini o’rganadilar. Ular elektron bozorlarning qanday ishlashini va ishlashini baholash va onlayn tranzaktsiyalarda axloqiy xatti-harakatlarning ustuvorligini aniqlash uchun bilimga ega bo’ladilar. |
O‘qitish va Baholash Strategiyasi
Mazkur dastur uchun mo‘ljallangan O‘qitish, O‘rganish va Baholash strategiyasi boshlang‘ich bosqichda talabalarga dastlabki bilimlarni berishni nazarda tutgan bo‘lib, 4-bosqichdan boshlab zamonaviy marketing hamda tadbirkorlik nazariyasiga doir asosiy bilim va ko‘nikmalarni singdirishga qaratilgan. 5 va 6-bosqichlarda talabalar o‘rgangan bilim va ko‘nikmalarini hayotiy xodisalar tahliliga yo‘naltirib, tadbirkorlik va marketingga doir bir qator muammolarni hal etishni o‘rganadilar. 6-Bosqichdagi Diplom loyixasi talabalardan ish boshlashdagi risklarni tanqidiy baholash salohiyatini ko‘rsata olish uchun o‘z bilim va ko‘nikmalari, tushunchalari, tanqidiy tahlil salohiyati shuningdek, o‘zaro muloqot ko‘nikmalarini mustahkamlash hamda amaliyotda qo‘llay olishlarini talab etadi.
Dastur tadbirkorlikka doir master klasslar, ilmiy ma’ruzalar va seminarlardan tortib so‘rov o‘tkazish, tadqiqot, o‘rganish ob’ektiga tashrif hamda jamoaviy loyixa kabi yakka tartibda hamda hamkorlikda o‘rganish mashg‘ulotlari bilan yo‘g‘rilgan talabalar boshchiligigdagi amaliy mashg‘ulotlar va ularning o‘zaro bir-biriga o‘rgatish jarayonlarini o‘z ichiga olgan dasrlardan iborat.
Korxonalar bilan xamkorlik qilish strategiyasi tadbirkorlik salohiyatini rivojlantirish bo‘yicha universitet ta’lim dasturining ajralmas qismi bo‘lib xizmat qiladi. Bu esa o‘z navbatida talabalarga o‘z salohiyatlarini yanada rivojlantirishga, novatorlik, ijodkorlik qobiliyatlarini ishga solib, kasbiy mahoratini oshirishga imkon beradi. Biznes inkubatorlar, Talabalar Ittifoqi hamda keng tadbirkorlik doiralari bilan hamkorlik qilish orqali mazkur maqsadga erishiladi.
Nazariy bilimlarni amaliyotda qo‘llashni nazarda tutuvchi jamoaviy o‘rganishga asoslangan mazkur dastur doirasida tadbirkorlikka doir bilim va ko‘nikmalar ham o‘rgatiladi. Seminarlar, amaliy mashg‘ulotlar, jamoaviy loyixalar hamda kurs ishlari orqali ta’lim olish bilan birga talabalar o‘zlarining muloqot, jamoada ishlash, liderlik, vaqtdan to‘g‘ri foydalanish, miqdoriy fikrlash va raqamlar bilan ishlash ko‘nikmalarini rivojlantiradilar. Masalan, xodisalarni tushunish va tahlil qilish uchun jamoa bo‘lib ishlagan talabalar, muammoli vaziyatlarga echim topish ko‘nikmalarini rivojlantirishdan tashqari, jamoa bo‘lib ishlash, muloqotga kirishish hamda toshiriqni bajara olish qobiliyatlarini ham o‘stiradilar. Muzokara o‘tkazish, ta’sir qilish va taqdimot namoyish qilish ko‘nikmalari seminarlar va amaliy mashg‘ulotlar vaqtidagi rolli o‘yinlar orqali rivojlantirilsa, raqamlar bilan ishlash ko‘nikmalari turli modullarda talabalarga beriladigan topshiriqlarning ajralmas qismi xisoblanadi. Shuningdek, mehmon tadbirkorlar tomonidan o‘tkaziladigan master klasslar va darslar orqali ham talabalar bu kabi bilimlarini o‘stiradilar.
Turli Mashg‘ulotlarga ajratilgan vaqt taqsimoti (Seminarlar/Ma’ruzalar/Amaliy mashg‘ulotlar hamda Mustaqil ta’lim)

Menga kim dars beradi?

Anastasiya Zdraykovskaya 🇺🇿
O‘qituvchi
• Toshkentdagi Vestminster xalqaro universiteti, (MAIB) xalqaro biznesni boshqarish bo’yicha san’at magistri, 2018-2020.
• Toshkentdagi Vestminster xalqaro universiteti, Moliya bilan iqtisod fanlari bakalavri, 2012-2016.

Denize Bektasheva 🇺🇿
O‘qituvchi
• Xalqaro biznes boshqaruvi magistri (imtiyozli diplom), Toshkent xalqaro Vestminster universiteti
• Biznes axborot tizimlari bakalavri, Toshkent xalqaro Vestminster universiteti

Haneen Allataifeh 🇯🇴
O‘qituvchi
• Farmatsevtika fanlari bakalavri, Iordaniya Fan va Texnologiya Universiteti.
• MBA, Yarmuk universiteti, Iordaniya
• Biznes va buxgalteriya fanlari doktori, Malaya universiteti, Malayziya.
TEAM Universitetida sizga ta’lim berishi mumkin bo‘lgan ustozlar saxifasini ko‘rish uchun ushbu xavolaga o‘ting.
O‘qish joyim qaerda bo‘ladi?
Mazkur o‘quv kursi Toshkent shaxri, Temur Malik ko‘chasi 146 uy, TEAM universiteti binosida o‘qitiladi.