Dasturning davomiyligi

3 Yil

Semestrlar soni

6 Semestr

Ta’lim darajasi

Bakalavr

1 yil uchun O’qish narxi

38 348 000 So’m

Ushbu dastur kim uchun mo'ljallangan?

BA (Hons) Tadbirkorlik va Marketing o‘quv kursi marketing, biznes boshqaruvi va tadbirkorlik sohasida mustahkam bilim va ko‘nikma xosil qilishni istagan hamda o‘z korxonlari faoliyatini yo‘lga qo‘yib yangi brendlar yaratish yoki mavjud korxonalarda Marketing Menejeri, Brend Menejeri, Marketing Tahlilchisi, Sotuv Menejeri, PR mutaxassislari, Marketing Koordinatori kabi lavozimlarda ishlash istagida bo‘lgan barcha uchun mo‘ljallangan.

 

Ijobiy muloqot va yaxshi tahliliy ko‘nikmalarga ega bo‘lgan, qolaversa o‘zlarining ijodiy hamda aqliy salohiyatini yuzaga chiqarishga tayyor bo‘lgan nomzodlarni ushbu dasturda ishtirok etishga taklif qilamiz.

Kursning o’ziga xos xususiyatlari::

• Talabalarga tadbirkorlik va raqamli innovatsiyalar sohasini o’rganish imkoniyatini beradigan fanlararo dastur;   

• Kasbiy organlar, soha mutaxassislari va bitiruvchilarining kuchli tarmog’i orqali talabalarning ijtimoiy kapitalini rivojlantirish;  

• Raqamli innovatsiyalar, axborot tizimlari va raqamli tadbirkorlik bo’yicha maxsus bilimlarni etkazib berishga e’tibor qaratish;  

• Raqamli tadbirkor bo’lish uchun zarur bo’lgan ko’nikmalarni va malakalarni rivojlantirish;

• Raqamli biznes korxonalarini ochish va O’zbekistonning raqamli transformatsiya sayohatlarida ishtirok etish imkoniyati;

DSCF8579

Qabul Bo‘yicha Talablar

Nomzodlar quyidagi talablardan kamida bittasini bajarishi kerak:

 

  • Tegishli xalqaro “Foundation” kursini muvaffaqiyatli yakunlash; yoki
  • Tan olingan oliy ta’lim muassasasida bakalavr bosqichining birinchi kursini muvaffaqiyatli tugatish; yoki
  • GCE A darajasidan ikkitasidan o’tish (har qanday fanda, ona tilidan tashqari), shuningdek C yoki undan yuqori darajadagi uchta GCSE imtihoni, shu jumladan ingliz tili va matematika; yoki
  • Buyuk Britaniyaning oliy ma’lumotli bakalavriatiga (masalan, Xalqaro bakalavr) kirishga ruxsat beruvchi har qanday boshqa malaka.

Nomzodlar quyidagilarga ega bo’lishi kerak::

 

  • O’rta ma’lumotni ingliz tilida olgan va GCSE ingliz tili bo’yicha C yoki undan yuqori ball olgan yoki unga tenglashtirilgan; yoki
  • IELTS 6.0 ball (“Writing” komponenti 5.5 yoki undan yuqori bo’lgan) yoki TEAM tomonidan tan olingan boshqa ingliz tili testi; yoki
  • Kamida 40% akademik ingliz moduli yoki unga tenglashtirilgan Xalqaro “Foundation” kursini muvaffaqiyatli tamomlagan.

Nomzodlar ariza topshirgan o’quv yilining 31 oktyabriga qadar 18 yoshda bo’lishlari kerak.

Kreditlarni o’tkazish boshqa oliy o’quv yurtlari tomonidan berilgan kreditlarga LSBU mukofoti uchun zarur bo’lgan kreditga o’z hissasini qo’shish imkonini beradi. Nomzodlar individual holatda ko’rib chiqiladi. Kredit o’tkazish bo’yicha har qanday so’rovni ko’rib chiqish faqat rasmiy transkript bilan tasdiqlanadi va erishilgan baholarga va baho berishga urinishlar soniga alohida e’tibor qaratiladi.

Egallanadigan Ko‘nikmalar:

LO1: Qo’shimcha qiymatli echimlarni ishlab chiqish uchun nazariy bilim va tushunchani tanqidiy fikrlash va fikrlash qobiliyati bilan birlashtirish.

LO2: Turli xil manfaatdor tomonlar uchun qiymat yaratish uchun imkoniyatlarni aniqlash va barqaror tadbirkorlik echimlarini yaratish.

LO3: Biznesda ijtimoiy mas’uliyat, axloqiy xulq-atvor va barqarorlik tushunchalarini qo’llash va tadbirkorlik harakatining maqsadli jamoa, bozor, jamiyat va atrof -muhitga ta’sirini baholash.

LO4: O’zini va boshqalarni rag’batlantirish qobiliyatini namoyish qilib, yakka o’zi ham, jamoaning bir qismi sifatida ham ishlash va o’z-o’zini anglash uchun shaxslararo ko’nikmalarni qo’llash.

LO5: Biznes g’oyaning iqtisodiy va moliyaviy tahlilini o’tkazish qobiliyatini va uning uzoq muddatli moliyaviy imkoniyatlarini ko’rsatish.

LO6: Korxonani ishga tushirish va boshqarishda ishtirok etadigan barcha protseduralar va jarayonlar to’g’risida yaxlit tushuncha qo’llash.

LO7: marketing sohasidagi kontseptsiyalar, nazariyalar va muvaffaqiyatning asosiy omillari haqida tanqidiy va yaxlit tushuncha ko’rsatish.

LO8: Marketing muammolarining samarali ijodiy echimlarini ishlab chiqish va ularni turli manfaatdor tomonlarga etkazish uchun o’rnatilgan tahlil usullaridan foydalanish.

Dastur Tuzilmasi (modullar jadvali):

Har bir modulning qisqacha ta’rifi:

Tadbirkorlik nazariyasi va amaliyoti

Kelajak xavf va noaniqlikka to’la. Tadbirkorlar kelajakni yaratish uchun tavakkalchilikka qarshi turishadi. Bu modul talabalarga tadbirkorlik orqali ijtimoiy va iqtisodiy qiymat bilan bir vaqtda biznes qiymatini qanday yaratish mumkinligini tushunishga yordam beradi.

Ijodiy fikrlash

Bu modul talabalarni ijodkorlik va dizayn tafakkuri bilan tanishtiradi. U ijodkorlik uchun zarur bo’lgan fikrlash tarzini va insoniy muammolarni dizayn fikrlash orqali ijodiy hal qilish usullarini o’rganadi. Talabalar nafaqat dizayn fikrlash uchun zarur bo’lgan ko’nikmalarni o’rganibgina qolmay, balki ularni hayotdagi muammoni hal qilish orqali qo’llaydilar.

Ma’lumotlarga asoslangan qarorlar qabul qilish

Tadbirkorlar uchun ma’lumotlar haqiqiy dunyoda qaror qabul qilishga yoki harakat qilishga imkon berganida qimmatli bo’ladi. Ma’lumotlar uchun dasturiy ta’minot paketlari, ma’lumotlarni tanlash, statistik tahlil, ma’lumotlarni tahlil qilish, ma’lumotlarni vizualizatsiya qilish qobiliyatlari muvaffaqiyatli korxona va tadbirkorlik qarorlarini qabul qilishga yordam beradi. Talabalar qarorlarni qabul qilishda ma’lumotlarni boshqalarga qanday etkazishni tushuntirish va tushuntirishni o’rganadilar. Shuningdek, u ma’lumotlarni to’plash va boshqarishning axloqiy va huquqiy jihatlarini qamrab oladi.

Tadbirkorlar uchun normativ kontekst

Ushbu modul talabalarni tadbirkorlik bilan bog’liq huquqiy va tartibga soluvchi jihatlar bilan tanishtiradi. Talabalar yuridik tilni qanday ishlatishni o’rganadilar, huquqiy muammolarni aniqlaydilar va tahlil qiladilar, asosli dalillar va xulosalar chiqaradilar va mustaqil ravishda yoki jamoada ishlashni qonuniy tamoyillarga asoslanib tavsiya qiladilar.

Tadbirkorlar uchun iqtisodiyot

Ushbu modulning maqsadi – talabalarga korxonani ishga tushirish, qo’llab -quvvatlash va rivojlantirish uchun asosiy iqtisodiy vositalar va tahlillar to’plamini taqdim etish. Ushbu modul, shuningdek, talabalarni iqtisodiy fikrlash uslubi bilan tanishtirish va uning strategik va kundalik tadbirkorlik qarorlarini qabul qilishdagi ahamiyatini tushuntirishga qaratilgan.

Ishchilarni boshqarish

Modul shaxslar va guruhlarni boshqarish uchun zarur bo’lgan asosiy ko’nikmalarni rivojlantirishga qaratilgan bo’lib, tashkilot tuzilishi, madaniyati va operatsiyalari xodimlarning xatti-harakatlariga qanday ta’sir qilishini tushuntiradi. Talabalar zamonaviy biznes muhitida menejmentning qiyinchiliklarini, menejerlarning turli darajadagi rollari va funktsiyalarini, shuningdek, biznesni boshqarish qarorlariga ta’sir etuvchi ichki va tashqi omillarni bilib oladilar. Talabalar o’z sa’y-harakatlarini tashkilotning samaradorligi va boshqaruv faoliyatining birlashtiruvchi jihatlariga ta’sir etuvchi omillarni aniqlashga qaratadilar

Tadbirkorlarning aql-idroki

Bu modul tadbirkorlik haqiqatini chuqurroq tushunishni, tadbirkorlik faoliyatining muvaffaqiyatiga hissa qo’shadigan muhim omillarni tushunishni ta’minlaydi. Tadbirkorlik dunyoqarashini shakllantirishga tadbirkorning qanday fikrlashi, qanday baholashi va qanday harakat qilishini o’rganish va amaliyotda bo’lish, korxonani ishga tushirish va yuritish uchun zarur bo’lgan ko’nikmalar, xususiyatlar va yondashuvlarni ko’rib chiqish orqali erishiladi. Modulning oxirigacha o’z imkoniyatlarini aniqlash va bu potentsialni haqiqiy biznes sharoitida amalga oshirish yo’llari aniqlanadi.

Marketing nazariyasi va amaliyoti

Ushbu modul tadbirkorlik nazariyasi va amaliyotida bajarilgan biznes -kontseptsiya va kontseptsiya sifatida marketingga dastlabki kirishga asoslanadi. Talabalar zamonaviy marketing tushunchalari, nazariyalari, jarayonlari va vositalari haqida to’liq ma’lumotga ega bo’ladilar va ularni qo’llash imkoniyatiga ega bo’ladilar. hayotiy misollarni o’rganish bo’yicha bilim.

Tadbirkorlar uchun moliya

Bu modul moliya va buxgalteriya hisobining asosiy tamoyillarini joriy etish doirasidan tashqariga chiqadi va talabalarga kelajakda tadbirkor sifatida kerak bo’ladigan tahliliy va qaror qabul qilish vositalariga qaratiladi.

Korporativ boshqaruv va biznes etikasi

Modul korporativ boshqaruv modellarining har xil turlarini, so’ngra turli davlatlar tomonidan chuqur tushunishni taklif qiladi. U milliy xarakter va korporativ boshqaruvning eng yaxshi amaliyoti, nazorati va tartibga solinishi uchun tanlangan korporativ boshqaruv modeli o’rtasidagi aloqani o’rnatadi. U korporativ boshqaruv masalasini tuzishda aktsiyadorlar va manfaatdor tomonlarning bahsiga ustunligini tushuntiradi. Savollar – Korporativ boshqaruvda korporativ kengashlarning o’rni qanday? Qanday qilib boshqaruv kengashlari ishonchli tashkilot rolini o’ynaydi va korporatsiyalarni boshqaradi? Korporativ boshqaruv mezonlari va eng yaxshi amaliyotlari nima deb hisoblanadi? Javob – biznes etikasi va korporativlik boshqaruv.

Iste’molchilar psixologiyasi

Modul iste’molning zamonaviy jamiyatda tutgan o’rni, iste’molchilarning mahsulotlarni taqdim etish va namoyish qilishda qanday harakat qilishlari va talqin qilishlari, shuningdek, bunday amaliyotlar va qarashlarning ijtimoiy, madaniy va bozor kuchlari tomonidan tuzilishi va shakllanishi haqida tushuncha beradi. Modul, asosan, mahsulot qidirishdan to mahsulotni yo’q qilishgacha bo’lgan iste’molchilar faoliyatini belgilaydigan asosiy psixologik jihatlarga qaratilgan.

O’z brendingizni yaratish

Ushbu modul marketingning marketing va reklama jihatlariga alohida e’tibor beradi. Bu brendlarning zamonaviy korxonalar uchun ahamiyatini va kuchli brendlarni yaratish va boshqarishning ahamiyatini ko’rsatadi. Ushbu modulning asosiy xususiyati o’quvchilarga brend strategiyasini va mavjud mahsulot yoki xizmat uchun haqiqiy reklama yaratish uchun nazariy bilimlarni qo’llash imkonini beradigan loyihadir.

Zamonaviy biznes modellari

Modul talabalarni global biznes dunyosida rol o’ynaydigan zamonaviy biznes modellari bilan tanishtiradi. Modellarga freemium biznes modeli, konsert iqtisodiyoti, qiymat iqtisodiyoti, dumaloq biznes modellari, iqtisodiyotni boshqa yangi biznes tizimlari bilan bo’lishish kiradi.

Loyiha: korxonani ishga tushirish

Ushbu modulda talabalar yo’nalishlarga asoslangan tarmoqlar potentsialidan qanday foydalanishni, guruhlar tuzishni, minimal hayotiy mahsulotni yaratishni va uni ijtimoiy isbot orqali tasdiqlashni, birinchi moliyalashtirishni va natijada korxonani yangilash uchun mahsulotni sozlashni o’rganadilar. Shuningdek, ular marketing, narxlarni belgilash, alternativ moliyalashtirish imkoniyatlarini aniqlashning texnikasini o’rganadilar, chunki korxona keyingi bosqichga ko’tariladi. Bu harakatga asoslangan modul.

Birlashtirilgan marketing aloqasi

Ushbu modul marketing kommunikatsiyalarining asosiy tamoyillari, usullari va strategiyalariga qaratilgan. U marketing kommunikatsiyalari strategiyalarining nazariyasini ham, amaliy qo’llanilishini ham qamrab oladi va tadbirkorlik maqsadlariga erishish uchun turli xil marketing kommunikatsiya platformalarini qanday qilib samarali birlashtirishga qaratilgan.

Ishontirarli aloqa va PR

Modul jamoatchilik bilan aloqalar nazariyasi va korxonalar va brendlarning obro’sini samarali boshqarish uchun foydalanadigan vositalarni taqdim etadi. Talabalar bu nazariyalar va vositalarni tanqidiy tahlil qilib, tanqidiy fikrlash va ishonarli muloqot ko’nikmalarini o’zlashtirgan holda ularni real hayot sharoitida professional tarzda qo’llashni o’rganadilar.

Raqamli hikoya

Ushbu modul raqamli hikoyalarni tadbirkorlik sharoitida loyihalash, ishlab chiqarish va qo’llashga bag’ishlangan. Modulning birinchi qismida talabalar turli xil raqamli platformalarda taqdim etilgan hikoyalarning o’ziga xosligi, samaradorligi va texnik xususiyatlarini baholaydigan turli xil amaliy misollarni tahlil qiladilar. Modulning ikkinchi qismi talabalardan tadqiqot va dizayndan ishlab chiqarish va baholashgacha bo’lgan barcha bosqichlarni bosib o’tib, raqamli hikoya ishlab chiqarishni talab qiladi.

Xalqaro marketing

Modul xalqaro marketingni o’rganadi, bunda tadbirkorlik faoliyatini xalqaro bozorda kengaytirishda marketing strategiyasini o’zgartirish va o’zgartirishga alohida e’tibor qaratiladi. Talabalar chet el bozoriga kiradigan mahsulot yoki xizmatning aniq marketing rejasini o’rganadilar va ishlab chiqadilar. Modul “globalga chiqish” ning o’ziga xos jihatlarini ta’kidlaydi, xalqaro marketing faoliyatining tarkibiy qismlarini tahlil qiladi va elektron marketingning o’sib borayotgan rolini baholaydi.

Marketing tahlillari

Ushbu modul marketing tahlilining asosiy vositalariga qaratilgan va bu vositalarni an’anaviy va raqamli manbalardan tadbirkorlik qarorlarini boshqaradigan ma’lumotlarga asoslangan tushunchalarga aylantirish uchun qanday qo’llanilishini tushuntirishga qaratilgan.

O‘qitish va Baholash Strategiyasi

Mazkur dastur uchun mo‘ljallangan O‘qitish, O‘rganish va Baholash strategiyasi boshlang‘ich bosqichda talabalarga dastlabki bilimlarni berishni nazarda tutgan bo‘lib, 4-bosqichdan boshlab zamonaviy marketing hamda tadbirkorlik nazariyasiga doir asosiy bilim va ko‘nikmalarni singdirishga qaratilgan. 5 va 6-bosqichlarda talabalar o‘rgangan bilim va ko‘nikmalarini hayotiy xodisalar tahliliga yo‘naltirib, tadbirkorlik va marketingga doir bir qator muammolarni hal etishni o‘rganadilar. 6-Bosqichdagi Diplom loyixasi talabalardan ish boshlashdagi risklarni tanqidiy baholash salohiyatini ko‘rsata olish uchun o‘z bilim va ko‘nikmalari, tushunchalari, tanqidiy tahlil salohiyati shuningdek, o‘zaro muloqot ko‘nikmalarini mustahkamlash hamda amaliyotda qo‘llay olishlarini talab etadi.

 

Dastur tadbirkorlikka doir master klasslar, ilmiy ma’ruzalar va seminarlardan tortib so‘rov o‘tkazish, tadqiqot, o‘rganish ob’ektiga tashrif hamda jamoaviy loyixa kabi yakka tartibda hamda hamkorlikda o‘rganish mashg‘ulotlari bilan yo‘g‘rilgan talabalar boshchiligigdagi amaliy mashg‘ulotlar va  ularning o‘zaro bir-biriga o‘rgatish jarayonlarini o‘z ichiga olgan dasrlardan iborat.

 

Korxonalar bilan xamkorlik qilish strategiyasi tadbirkorlik salohiyatini rivojlantirish bo‘yicha universitet ta’lim dasturining ajralmas qismi bo‘lib xizmat qiladi. Bu esa o‘z navbatida talabalarga o‘z salohiyatlarini yanada rivojlantirishga, novatorlik, ijodkorlik qobiliyatlarini ishga solib, kasbiy mahoratini oshirishga imkon beradi.   Biznes inkubatorlar, Talabalar Ittifoqi hamda keng tadbirkorlik doiralari bilan hamkorlik qilish orqali mazkur maqsadga erishiladi.

 

Nazariy bilimlarni amaliyotda qo‘llashni nazarda tutuvchi jamoaviy o‘rganishga asoslangan mazkur dastur doirasida tadbirkorlikka doir bilim va ko‘nikmalar ham o‘rgatiladi. Seminarlar, amaliy mashg‘ulotlar, jamoaviy loyixalar hamda kurs ishlari orqali ta’lim olish bilan birga talabalar o‘zlarining muloqot, jamoada ishlash, liderlik, vaqtdan to‘g‘ri foydalanish, miqdoriy fikrlash va raqamlar bilan ishlash ko‘nikmalarini rivojlantiradilar.   Masalan, xodisalarni tushunish va tahlil qilish uchun jamoa bo‘lib ishlagan talabalar, muammoli vaziyatlarga echim topish ko‘nikmalarini rivojlantirishdan tashqari, jamoa bo‘lib ishlash, muloqotga kirishish hamda toshiriqni bajara olish qobiliyatlarini ham o‘stiradilar. Muzokara o‘tkazish, ta’sir qilish va taqdimot  namoyish qilish ko‘nikmalari seminarlar va amaliy mashg‘ulotlar vaqtidagi rolli o‘yinlar orqali rivojlantirilsa, raqamlar bilan ishlash ko‘nikmalari turli modullarda talabalarga beriladigan topshiriqlarning ajralmas qismi xisoblanadi.  SHuningdek, mehmon tadbirkorlar tomonidan o‘tkaziladigan master klasslar va darslar orqali ham talabalar bu kabi bilimlarini o‘stiradilar.

Turli Mashg‘ulotlarga ajratilgan vaqt taqsimoti (Seminarlar/Ma’ruzalar/Amaliy mashg‘ulotlar hamda Mustaqil ta’lim)

Mazkur o‘quv kursi rahbarlik ostida olib boriladigan mustaqil ta’lim hamda bevosita yuzma-yuz o‘rganish turlariga bo‘lingan. Talabalar ta’limga ajratilgan vaqtning 30 foizini ma’ruzalar, seminaralar va boshqa sinf ishlariga sarflasalar, qolgan 70 foiz vaqtni mustaqil o‘rganish uchun bag‘ishlaydilar.

787-uz-1024x1024 copy

Menga kim dars beradi?

Akmal Xudaykulov 🇺🇿

O‘qituvchi

• Wuhan texnologiya universitetining menejment fanlari bo’yicha doktorlik darajasi

• Farg‘ona politexnika instituti magistraturasi

• Farg‘ona politexnika instituti bakalavr darajasi

Ergodan Ekiz 🇹🇷

Dekan

Gonkong politexnika universitetida Ph.D

Sharqiy O‘rtayer dengizi universitetida MBA, Biznes va iqtisodiyot fakulteti, Shimoliy Kipr

B.Sc. Sharqiy O’rtayer dengizi universiteti, Turizm fakulteti, Shimoliy Kipr

Aleks Kandor 🇺🇸

O‘qituvchi

Marketing Ph.D., SFSU/Gazi universiteti, Turkiya

MBA, Anqara universiteti, Turkiya

Iqtisodiyot bakalavri, Gazi universiteti, Turkiya

TEAM Universitetida sizga ta’lim berishi mumkin bo‘lgan ustozlar saxifasini ko‘rish uchun ushbu xavolaga o‘ting.

O‘qish joyim qaerda bo‘ladi?

Mazkur o‘quv kursi Toshkent shaxri, Temur Malik ko‘chasi 146 uy, TEAM universiteti binosida o‘qitiladi.

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: